خدمات پس از فروش :
پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری وپشتیبانی از ماشین است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب که بتواند باحفظ حرمت وایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامههایی است که همواره دردستور کار شرکت نوآوران اتوماسیون دنا بوده است. نوآوران اتوماسیون دنا خدمات پشتیبانی رابعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی پایدار بامشتریانش میداند و همواره مجموعه شرکت تمام تلاش خود رابکار گرفته تابارفع ابهامات ومشکلات، شرایط لازم برای استفاده کاملتر مشتریان ازراهکارها وامکانات فراهم گردد. تعداد وتنوع مشتریان ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی ودامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینهای از فرایندها وتجربه های حرفهای از کسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش واستفاده از فناوریهای روزکه همواره مورد توجه بوده، به ما کمک میکند تا پشتیبانی کامل وموثری از راهکارها وسیستمهای خودرا ارائه کرده ومشتریان رادربالا بردن بهره وری کسب وکارشان یاری نمائیم.